Såhär har jag röstat ♥

 
Idag gick jag in på Finlandssvenska bloggare för att se vilka tre som fått mest röster i de olika kategorierna som fanns att välja mellan. Jag ville såklart se om jag själv var en av de tre som gått vidare till andra röstningsomgången i någon av kategorierna, för vem vill inte det egentligen? Hursomhelst kunde jag konstatera att jag inte fanns med, men inga sura miner för det. Jag är ändå otroligt tacksam över de som röstat på mig och de som tyckt att min blogg förtjänar att nomineras. det räcker gott och väl för mig. att någon uppskattar min blogg betyder mycket. Jag är istället glad över alla de som fått bli en av de tre i alla kategorierna och som tagit sig vidare till denhär röstningsomgången och ikväll tänkte jag avslöja vem JAG lagt mina röster på!
 
Årets mode-/ skönhetsblogg


Alla tre är väldigt duktiga. Alla är för mig bra inspirationskällor, men jag har valt att lägga min röst på Michelle!
 
Årets tränings-/ hälsoblogg


Jag känner inte till någon annan än en av dessa bloggar och den jag nominerade till denna kategori fanns inte med här,
så min röst går här till Malin!
 
Årets foto-/ videoblogg


Kunde int ha varit säkrare på min röst. Min röst går till Maria!
 
Årets personliga blogg


Alla tre har väldigt fina bloggar. Min röst går till Karolina!
 
Årets kreativa blogg


Älskar Lindas blogg, medans de andra två för mig är helt obekanta. Så min röst går här till Linda!
 
Årets familjeblogg


Oj vilken beslutsångest jag hade här. funderade länge mellan Janina och Carola. Båda förtjänar priset som årets familjeblogg.
Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vem jag la min röst på... men, min röst får iallafall Carola!

Årets blogg


Spännande spännande.. vem kan jag månne ha lagt min röst på i kategorin årets blogg? Jo, min röst la jag på denhär bloggerskan!
 
Årets författare
 
Läser inte böcker sådär annars, förutom matböcker. så min röst går till Malin!
 
Årets artist


Öh.. KAJ såklart!
 
Årets inspiratör


Följer endast en av dessa bloggerskor. min röst går till Linda!
 
Årets företagare


Hade svårt att bestämma mig mellan två av dessa. min röst la jag iallafall på detta gäng.

Årets mediepersonlighet
 
Här fick ingen min röst för att ingen av dem är någon jag följer med eller vet vad de snackar om.
 
 
Till sist vill jag bara tillägga att alla förtjänar att vinna vare sig man har en stor eller liten blogg, vare sig man gick vidare till andra omröstningen eller inte! Vi är alla duktiga och bloggar för dels vår egen skulle men också för att dela med sig av saker till andra. Det har vi alla gemensamt. Så om jag skulle få välja så skulle ALLA finlandssvenska bloggare få ett pris på Galan den 21 november ♥ Puss puss!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Tack för att du röstar på mig, vad glad jag blir! :)

Svar: Varsågod :D
Linda Sjölund-Åström

Postat av: Linda

Tack för rösterna och de fina orden! ❤️

Svar: Varsågod :) ♥
Linda Sjölund-Åström

2015-10-26 @ 19:46:25

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: