Tisdagstankar

 
Robb fixar middag och jag slösurfar på datorn och läser bloggar.. rättvis fördelning eller hur? egentligen borde jag ta tag i att skriva klart en skoluppgift som jag börjat med men av någon anledning kommer jag mig inte för att öppna dokumentet. jag har bestämt mig för att skriva klart det idag så varför inte bara börja på liksom? jag är så lat. och trött på att vara förkyld. men mest är jag lat. 
 
Idag var det en intressant skoldag. anhörigseminarium med temat ung och anhörig. man fick börja med kaffe och tillbehör, sedan inleddes det hela med en kort teater följt av föreläsningar. den första föreläsningen var verkligen intressant. föreläsaren, som studerar till socialarbetare i helsingfors, berättade om sin uppväxt och hur det har varit att vara anhörig. efter lunchen presenterade decibel sin verksamhet. dagen avslutades med en panel som svarade på frågor om temat.
 
Ikväll har jag inga andra planer än att skriva klart skolarbetet och att se svenska hollywoodfruar och paradise hotel.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: