Hemma igen efter en vecka i Norge!

 
Har vi lämnat i Norge? Nej tyvärr. vi är hemma igen efter en supervecka i Norge. vi kom hem i söndags, men jag hade nog kunnat stanna ännu en vecka eller fem tror jag. vi har sett så mycket fint och vi hade gärna sett ännu mer, men tiden räckte inte till tyvärr. hade gärna lagt till en dag eller två var vi bara hade tagit oss fram till fots på någon längre tur i bergen. såfort jag gått igenom alla 1000+ foton från resan lägger jag upp några här också och berättar lite kort om resan. tills dess får det duga med några instagrambilder

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Ska bli kul att si liti bilder san :)

2015-09-22 @ 17:50:12 / URL: http://saragunmarie.vimedbarn.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: