En superfredag ♡

 
Vilken bra fredag det har varit. Ledig dag hade jag dessutom, så tillbringade den på bästa sätt - tillsammans med allra bästa Sara och Wilton ♡ Åh, wilton är bara för gosig!! Vi började med att äta lunch på Sweet Wasa och jag och sara tog varsin sallad till lunch + pavlova till efterrätt. himmelskt gott alltihopa! Efteråt for vi på lite shopping och jag hittade en hel del nytt till garderoben och är verkligen supernöjd över alla mina inköp idag. Vi avslutade med att hämta pizza från pikku quattro och så åt vi det hemma hos oss. 
 
 
Efter att Sara och Wilton for hem så for vi och helghandlade eftersom vi tillbringar även denna helg i stan pga. jobb både lördag och söndag. I helgen är det första maj så då tänker vi nog ta del av marknaden och veteranbils-paraden på söndag. det om det. Trevlig helg! ♡

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: