Bostadsmässan 2016

 
Har man inte bloggat så har det inte hänt. den första augusti tog jag Robb under armen och for iväg på bostadsmässan i Seinäjoki, man måst ju samla idéer när man har husbygge på gång vejt ni. så sagt och gjort, vi kom oss fram och träffade upp med min familj och åkte iväg med mässbussen till mässområdet. Det var fullt med folk och, till min stora fasa, massor med getingar. så, istället för att gå runt och fokusera på alla hus och inredning fick jag gå (springa) fort för att undvika de små jävlarna som fanns både inne och ute. maten fick jag också skippa tack vare dom. nå en hel del fint lag jag nog på minnet och här följer också några bilder:
 



I framtiden, då det blir dags för ett "riktigt" hus skulle det vara fint att ha öppet ner till vardagsrummet












 
Ett snyggt utekök

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: