En bra bit på vägen


Halå där! hur har ni det? med mig är det bara bra, men jag har så fullt upp att jag aldrig hinner titta in här. sommarjobbandet är över och den 12 veckor långa ledarskapspraktiken började nu i veckan. på sidan om det funderar och planerar vi vårt framtida hem, som jag knappt uppdaterat er om här nu på en stund. faktiskt har det inte hänt såå mycket nytt på byggfronten, men när det kommer till val av olika material har vi kommit en bra bit på vägen. vill vara ute i god tid med allt så man inte behöver stressa, och dessutom åker Robb på arbetsresa nu i vinter så att.. 
 
Vi har redan valt kakel och klinkers till badrummet och lilla wc:n. ni får en liten smygtitt på bilderna under, men mer än så vill jag inte visa än. personligen tycker jag det är mycket roligare att se på helheten sedan då det är klart och jag kommer därför gå tillväga så. eftersom vårt är ett nybygge blir det inte många före och efter- bilder. förutom kakel och klinkers har vi också valt golvmaterialet till hela huset. vi är dock ännu osäkra om vi ytterligare sätter klinkers i en del av hallen... det återstår att se!


 
Ikväll har vi spenderat hela kvällen i Maxmo och planerat och ritat upp köket, valt köksinredning, handtag och knoppar samt garderober till hallen, sovrum, kontor och det jag kallar blivande barnrummet. Där valde vi allt förutom badrumsinredning samt köksbänk, som vi ännu behöver fundera lite på. vi väljer med omsorg. men som sagt, vi har kommit oss en lång bit på vägen.
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: