✰ Den perfekta julklappen ✰

Inlägget är ett samarbete med Daniel Wellington och innehåller affiliatelänkar
 
 
Hoppas alla har en riktigt fin självständighetsdag. själv firar jag självständighetsdagen i jobbets tecken, men före jag åker iväg på mitt kvällsskift ville jag bara önska er en trevlig självständighetsdag och tipsa om ett superbra erbjudande som pågår inne hos Daniel Wellington just nu. Som alla redan vet är jag väldigt förtjust i deras klockor med sin stilrena design och bra kvalité. Jag blev mer än glad när de ville göra ännu ett samarbete med mig ♥ Läs mer om supererbjudandet under bilden:
 
 Den perfekta julklappen - en tidlös gåva för alla!
 

Just nu pågår ett julerbjudande på Daniel Wellington´s hemsida där du får 10 % rabatt vid ett köp av en valfri klocka + ett valfritt armband eller klockarmband.. men det var inte allt! Dessutom har jag en rabattkod - LINDASJOLUND15 - som ger dig ytterligare 15 % rabatt på ditt köp. Superbra eller hur. Passa på nu att köpa en snygg julklapp till pojkvännen eller flickvännen, familjemedlemmen eller varför inte till dig själv. Julerbjudandet gäller t.o.m. den 30.12.2016 och rabattkoden gäller t.o.m den 15.1.2017. dessutom är det fri frakt i hela världen ♥


Nyaste tillskottet i min DW-samling: Classic Bristol 36 mm 
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: