Den perfekta julklappen!

Inlägget är ett samarbete med Daniel Wellington
 
 
Hoppas alla haft en fin dag. det har jag. hörni, jag ville bara snabbt påminna er om julerbjudandet som pågår inne hos Daniel Wellington just nu. Kommer du inte på vad du ska önska dig / köpa i julklapp, här har du svaret! Julerbjudandet innebär att du får 10 % rabatt vid ett köp av en valfri klocka + ett valfritt armband eller klockarmband. Använd rabattkoden LINDASJOLUND15 och få ytterligare 15 % rabatt på ditt köp. Passa på nu att köpa en snygg julklapp till pojkvännen eller flickvännen, familjemedlemmen eller varför inte till dig själv. Om du beställer före den 21.12 hinner du få hem din beställning i tid till julen. Julerbjudandet gäller t.o.m. den 30.12.2016 och rabattkoden gäller t.o.m den 15.1.2017. dessutom är det fri frakt i hela världen ♥


 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emelie

sjukt snygg!!

2016-12-15 @ 06:26:05 / URL: http://nouw.com/emelieastemo
Postat av: Anonym

Jättesnygg färg på den du har! Tänkte faktiskt ta och använda mig utav din rabattkod, men är nyfiken på den du har, vad hette den färgen? Skulle vilja ha den som du visar på bilderna nämligen, lite byte mot vanliga svarta :)

Svar: Ja visst är den :)
Vad roligt! jag har ett till inlägg med samma klocka (Classic Bristol 36 mm): http://lindasjolund.blogg.se/2016/december/den-perfekta-julklappen-2.html
Linda Sjölund-Åström

2016-12-21 @ 19:15:39

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: