Ny vecka, nya möjligheter

 
Gokväll från en trött prick. oj vad jag hade velat ligga kvar i sängen länge imorse - kändes som om jag inte alls hade sovit, eller fått någon ordentlig sömn kanske man kan säga.. men så är det nästan alltid då man har morgonskifte efter ett kvällsskifte. ikväll gör jag inget speciellt. har tvättat kläder och ska nu dricka glögg (som vanligt) och mysa i soffan med piff och puff resten av kvällen. hoppas alla haft en fin dag!
 
Kvällens solnedgång
 
Imorgon ska jag besikta bilen (som jag tydligen glömt göra, hups :D ) och sen fara på jakt efter en examensklänning i gw- gallerian. jag kommer garanterat komma hem med allt annat ÄN en klänning.. typiskt mig!

Kommentarer
Postat av: Patricia Vähäkangas

Ååh vilken härlig bild !

Svar: Tack så mycket fina du :)
Linda Sjölund-Åström

2016-12-12 @ 20:43:35 / URL: http://pisasday.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: