★ BLOGGEN 5 ÅR ★

 
Vet ni att min blogg blev hela 5 år igår? Tänkte att jag skulle fira det med lite nytt utseende å bloggen, men det tar jag itu med när det finns tid över. mycket av min lediga tid går åt till lärdomsprovet och allt annat där emellan. Igår före vi skulle träffas och fundera över lp så for jag ut på en kort promenad i solskenet. här under är några svartvita foton från promenaden + ett foto på mig i min nya frisyr. 
 
 


Fler bilder från promenaden:


 
 
Nu när bloggen har funnits i 5 år tycker jag att alla ska ge tips på vad jag kan skriva mer om/ vad ni skulle vilja se mer av här på bloggen? Hur skulle det vara med mer fotorelaterade saker, som tex. att jag visar gamla bilder och funderar över min fotoutveckling (som elin kero gjorde i sin video), visar hur jag redigerar mina bilder med före och efter bilder? Något annat fotorelaterat? Mer recept. Vad vill ni se mer av?
 
 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Före å efter redigering vill ja si! Å na du har fota fö längsan jämfört me na du har fota nyligen :) Åså sku e va kul om du sku skriv ett inlägg me rubriken "Fem saker som jag hatar då folk gör". :)

Svar: Tack fö tipsi :) ska pysil ihop några toko inlägg tå! :)
Linda Sjölund-Åström

2016-02-20 @ 11:24:36 / URL: http://saragunmarie.vimedbarn.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: