Det senaste

 
 
Här har jag lämnar fast i soffan efter att vi suttit och funderat över lärdomsprovet under förmiddagen och lite under eftermiddagen. Känner att en förkylning är på gång och provar för första gången finrexin. Jag kan inte påstå att det är det godaste jag druckit, men som kvinna borde jag väl tro på att det ska fungera? Vi får väl se. gillar iallafall muggen man fick i goodiebagen från galan. den är superbra.
 
Det har inte hänt så mycket denhär veckan. bara detdär vanliga. Lärdomsprov, lärdomsprov, en heldag med skola och, sa jag lärdomsprov? Igårkväll var jag till Nykabi på mitt första perfect home- party. det var riktigt lyckat och jag köpte min första pryl från perfect home. en tredelad skål från "vit lilja" serien. något mer har jag inte att komma med för stunden. hej tillsvidare!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: