Fredagsplaner

 
 
Jag har kommit under fund med hur jag ska gå till väga för att komma mig upp på mornarna nu. Genom att inte ha telefonen på nattduksbordet när alarmet ringer. Istället lägger jag den på byrån framför sängen så att jag blir tvungen att stiga upp och släcka av larmet. Jag har gjort så två mornar nu och det har funkat bra. Det känns ju så mycket bättre att stiga upp tidigare och få saker uträttade. Började denna morgon med en gof smoothie och efter det gick jag till stadsbiblioteket för att låna fler böcker till lärdomsprovet. Sen jag kom hem har jag suttit och tittat på youtubevideor, läst bloggar och sånt. Ska se senaste avsnittet av vampire diaries, men först ska jag diska! Senare ska vi åka iväg norrut över helgen och då blir det pizza och fredagsbastu och kanske någon film! Här kommer ett litet filmtips fredagen till ära:
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: