Några punkter mitt i natten

 
 
 
  • Jag skulle egentligen ha haft detoxvecka denhär veckan. Jag har döpt om den till "nyttoveckan" istället och tänkte köra på dubbelt mycket frukt och grönsaker än vanligt istället. Detoxen får bli en annan gång när det finns tid, när det inte finns något extra i vardagen, någongång på sommaren! Så den som är nyfiken över hur det går med min detox får så lov att vänta en stund.

  • Idag är det fastlagstisdagen och jag har inte ätit en enda fastlagsbulle. Det har tydligen varit fastlaskiainen idag också, vilket är något som jag aldrig varit på under min tid som högskolestuderande. Om sanningen ska fram så har jag inte varit på en endaste sitz heller :o Nu tycker säkert många att jag är lite konstig, men jag har faktiskt inte kännt något behov.... och har inte heller haft någon att fara med som också gillar att dricka vatten så att..

  • Idag har jag haft migränliknande huvudvärk och efter en panadol lättade det lite. igår såg jag stjärnor i ögonvrån, så jag gissar att det började redan då. Sådär mycket sittande vid datorn är nog inte bra för ögonen. tur att vi har kommit långt i vårt lärdomsprov! påtal om det så går det riktigt bra och vi har ett kapitel kvar före vi ska sammanfatta teoridelen! wihoo

  • Världens bästa Vincent fyller hela 4 år idag ♥ imorgon blir det kalas! och tårta ^_^

  • Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Sara Möller

Detox sku jag också vila köra, men e osäker på hurudan detox de sku va. De finns ju typ en miljoooon olika.

Älskar dina bilder för övrigt ^^

Svar: Ja de finns ju så många! ja hadd nu lagt upp en veckas shema å planera måltider. sen finns de ju också jättemyki olika regler me va man får å int får äta. de får helt enkelt bli en annan gång :)
Tack snälla du :)
Linda Sjölund-Åström

2016-02-10 @ 17:19:24 / URL: http://saramoller.nu

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: