Sportlov!

 
För den som är uppmärksam kan möjligvis ha lagt märke till att det blivit några mindre förändringar i designen här under helgen. Jag ville ha förändring och hittills känns det bra. En ny header ska ännu dyka upp under veckans lopp. måste bara komma underfund med hur den ska se ut? Bara en header eller en slideshow med många bilder? hmmm.. något att klura på!
 
 
Nu har jag iallafall sportlov! eller självstudievecka som det så fint heter. Jag märker dock inte av det eftersom jag annars är så mycket ledig ändå. Jag kommer att måra åpå som vanligt hur som helst. Idag till exempel har jag träffat medskribenterna och formulerat lite intervjufrågor, imorgon ska jag jobba, onsdag träffas med lp + göra skoluppgifter osv.. Ja ni ser, inget sportlov här. Men, ihelgen har vi iallafall haft lite sportlov. I fredags bada vi bastu i monäs, både lördag och söndag var vi på skoterutflykt, vi har varit till villan x2, vitchat nät med pappa med mera. 
 



En bild från villan där trädet bildade en häftig skugga i snön. 





Ute och vitchar nät med pappa! 


 
 
Så fridfullt att vara ute på isen!
Det hade blåst mycket under natten och bildat fina mönster i snön på isen. som på bilden under
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Zara

Otroligt härliga bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2016-02-29 @ 20:30:34 / URL: http://nouw.com/zarawiklund

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: