Det senaste

 
Bloggen har verkligen inte varit prioritering #1 den senaste veckan (inte för att den nångång är det men) och det har varit jätteskönt! Jag har varit hemma hos mamma och pappa halva veckan och glömde såklart kameran här i Vasa. Jag hade annars haft en hel hög med bilder att visa eftersom det funnits flera tillfällen jag velat fota. Det får bli en annan dag istället. Kanske imorgon, för jag är verkligen fotosugen!
 
I måndags och i tisdags var jag på tandläkarbesök, jag har hunnit vara till villan en sväng, i onsdags fyllde Jennifer år och vi var dit en sväng på kvällen. Jag fortsatte sedan vidare mot Vasa samma kväll. Jag har jullov ännu och har jobbat både torsdagmorgon, imorse och ännu imorgonkväll ska jag jobba. Förutom det har jag pusselbyggande på gång, jag har varit på mellandagsrea utan resultat, jag har städat bort julen, cyklat i -30 grader, badat badkar och haft det bra. Det gäller att ta det lugnt nu innan vårterminen startar och allt vad den innebär....
 
Första föreläsningen i skolan detta år är inkommande onsdag. Borde man kanske anmäla sig till kurserna? Annars kommer jag ha väldigt många "lediga" dagar under hela vårterminen. Lediga dagarna är dock reserverade för LP (lärdomsprov) som ska skrivas klart nu under våren, godkännas och presenteras. På måndag ska jag träffa mina skrivkompanjoner för att komma överens om vem som ska skriva vad. Spännande
 
 
Två bilder från villan en kylig vintereftermiddag / Jennifers tulpanbukett
 
 
Det senaste på min instagram: Pusselbyggande / Piff och Puff / Nyårsraketer i Vasa
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: