Härmed kan jag berätta..

 
Myssockorna och myskläderna har varit på hela dagen från att jag steg upp. Har jag någonsin nämnt hur mycket jag älskar myssockor? Det mesta utav litteraturen till lärdomsprovet är läst och understreckat. Smoothien satt fint under läsningsprocessen och doftljuset, den viktigaste detaljen av dem alla, är på och skapar en mysig och fridfull skrivmiljö! Jag kan härmed berätta att jag redan åstadkommit en halv sida i lärdomsprovet idag och det känns jättebra. Nu ska jag fortsätta skriveriet, men först, en tepaus för att värma upp fingrarna som av någon anledning envisas med att vara kalla. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Åh älskar smoothie! Och myssockor :D

Svar: Det är bäst! :D
Linda Sjölund-Åström

2016-01-24 @ 21:52:39 / URL: http://matildays.se
Postat av: Emilia

låter så mysigt!! fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Sjölund-Åström

2016-01-26 @ 19:57:54 / URL: http://emalmehed.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: