Kan man få en syl i vädret nu eller?

 
Det började ju så fint där mot slutet av förra veckan när Maria uppmärksammade kramens dag och likaså Sara, som valde att ge en kram åt mig och skriva några rörande meningar om mig. Det gick rakt in i mitt hjärta och gjorde mig riktigt glad. Det var kramkalas i den finlandssvenska bloggvärlden, typ. På söndagen laddade Sara Forsberg upp en video på sin youtubekanal om att hennes bröst är fejk och efter det blev det rambambula i den finlandssvenska bloggvärlden. Jag läste en del inlägg och dess kommentarer men sedan var det inte så värst givande längre, när man såg hur spydiga vissa var i kommentarsfälten. Jag har inte riktigt orkat lägga mig i, inte heller brytt mig om att göra det. Alla får ha sin åsikt men ingen får säga vad man bör och inte bör göra med sin egen kropp, operera brösten eller inte. Det är upp till var och en. Nu verkar det som tur se ut att lugna ner sig igen och man kan kanske få en syl i vädret i finlandssvenska bloggares facebookflöde igen
 
Idag har jag träffat mina två medskribenter i lärdomsprovet och vi har gått igenom vad vi skrivit under veckan som gått. Nu är följande kapitel uppdelat i passlig mängd per knopp och det kommer jag pyssla med imorgon. Hittills känns allt riktigt bra - Det löper på riktigt bra med andra ord! Helgen spenderar jag och robb i kovjoki och förutom lp, kommer jag bara ta det lungt. Det tycker jag ni andra ska göra också! Avslutar med en liten musiksnutt fredagen till ära
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: