Om en helt vanlig torsdag!

 
Halå! ni var många som tittade in igår när jag skrev om att jag planerat en detoxvecka. kul, men ni får gärna lämna avtryck också om ni har några tips. Det var iallafall någon som önskade att jag sedan berättar hur det går, så det kommer jag nog göra sedan när det väl är igång. Idag är jag iallafall ledig, eller det står LP på shemat. Jag hade alarm på nio imorse men steg upp först efter elva. Jag orkar mig inte upp om mornarna. noll energi. Vet inte vad felet är. När jag väl är uppe så är jag hur pigg som helst.. Nå, när jag väl kom mig upp ur sängen så åt jag frukost, lunch och gick sedan till minimani för att hämta ut ett paket i busvädret. passade på att fota mig själv lite snabbt...
 



Såhär ser jag ut idag. Pigg och glad !


 
 
Här har ni iallafall en som gillar vintern! snö och kyla är så härligt tycker jag! dock känns det ju som om det är plusgrader ute idag. svettades ihjäl i vinterjackan. vart försvann dedär 25 minusgraderna som vi hade nyligen? det gillade ju jag ♥ Nå tur att det kommer snö iallafall! 
 
 
 
Lång pannlugg har jag också. borde klippa mig!
 
 



Och så en fin gif-bild på mig




Hämtade som sagt ut ett paket från minimani och det var ett litet paket med produkter från Dermosil som jag beställde för några dagar sedan. Jag gillar verkligen deras produkter. Det jag beställde hem denhär gången var ett fotserum, en natt ansiktsmask, peelande sockor, valnötshandtvål, valnötshandkräm och en valnöts nagelbandsolja på köpet. Deras produkter med valnöt doftar verkligen ljuvligt ♥ Det bästa med deras produkter tycker jag är att de är dermatologiskt framtagna, vilket innebär att de inte är testade på djur! 



 
Som avslutning tänkte jag berätta att jag spontanshoppade en liten smoothiemixer härom dagen. Har testat den två gånger och den är superbra! Det som jag tycker om med den är att behållaren man mixar i är en flaska som man kan lägga en kork på och ta med sig och dricka ur. Dessutom medföljde en extra flaska. Bra inköp nu inför den kommande detoxveckan när det kommer bli en hel del smoothies. 

Kommentarer
Postat av: elin

Härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket snälla du! :)
Linda Sjölund-Åström

2016-01-14 @ 19:28:30 / URL: http://nouw.com/pelin
Postat av: Saragunmarie

Vann köpt du smoothiemixern å va kosta an? :)

Svar: citymarket, 39,90 pengar :)
Linda Sjölund-Åström

2016-01-15 @ 16:01:14 / URL: http://saragunmarie.vimedbarn.se/
Postat av: ISA

så vacker tjej i kylan :)

Svar: Tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2016-01-15 @ 22:46:18 / URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Lisa Elisabeth

Jag detoxade i somras och mitt enda tips är att lyssna på kroppen, jag skulle köra fem dagar, vilket jag kortade ner till tre men till frukost på dag tre blev jag tvångsmatad av min sambo eftersom jag mådde så dåligt. Så är det första gången, var inte stenhård mot dig själv liksom :)
Annars kan jag bara rekommendera juice gjord på fänkål, citron, gurka och äpple. Såååååå god :D

Svar: Tack för tipset! :) kanske det är tillåtet att slänga in en chokladbit om man börjar må dåligt :)
Linda Sjölund-Åström

2016-01-16 @ 17:09:43 / URL: http://lisaelisabeth.blogg.se
Postat av: Maria

Dendär valnöthandkrämen är UNDERBAR! :) Ville dessutom inflika att din header är så himla snygg!

Svar: Ja verkligen! älskar doften!Nåmen tack snälla du! vad glad jag blir :)
Linda Sjölund-Åström

2016-01-16 @ 22:14:27 / URL: http://www.mariasmemoarer.com
Postat av: Michelle

Åh smoothies som är så himla gott. :)

Svar: Ja ATT de är! har börjat ta med till skolan nu också som jag kan sitta och smutta på under morgonen :)
Linda Sjölund-Åström

2016-01-17 @ 16:59:18 / URL: http://www.widners.fi

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: