Kort uppdatering

 
Bloggen får verkligen så lite uppmärksamhet nu under sommarmånaderna. jag tittar in här ungefär en gång i veckan och gör en liten uppdatering, och likadant följande vecka och följande.. dessutom händer det ju inte så mycket annat för tillfället än att jag jobbar. då jag är ledig gör jag inte heller så mycket annat än vilar, städar, cyklar osv. På mina lediga helger är vi antingen i kovjoki eller monäs och då orkar jag inte heller uppdatera. då vill man ju umgås, såklart. men, jag är nog inte ensam om den saken har jag märkt och jag förstås precis. avslutninsgvis tänkte jag kort skriva ner sånt som varit och som är på gång just nu:
 
- Förra veckans onsdag firade vi Robbs fammo som blev 100 år. det var ett fint kalas!
- I tisdags firade jag och Robb vår tionde årsdag med middag på faros.
- I torsdags jobbade jag mitt första dubbelskifte. det gick faktiskt helt bra.
- I lördags var det den årliga monäsrodden och den var vi såklart på.
- På lördagkväll for vi till villan och sov över där till idag, söndag.
- Robb har semester och befinner sig just nu i kovjoki.
- På fredag åker vi till Åland och är där till nästa onsdag. längtar!!
- Semester på bygget och därmed inga nyheter gällande det just nu. men mot hösten så!!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: