Solglasögon med det lilla extra

Inlägget är ett samarbete med idiwa.se
♥ Ange koden "LINDA15" i kassan så får du 15 % rabatt när du köper solglasögon hos idiwa.se
 
 
För en vecka tillbaks fick jag hem ett par coola, lite outside my comfort zone, solbrillor från en websida vid namn idiwa, som bland annat säljer accessoarer, mobilskal, klockor, väskor, posters, solglasögon med mera med mera. Jag var verkligen i behov av ett par nya solbrillor, men tvekade nog om jag skulle våga gå runt med dessa i ansiktet. Modellen jag fick hem heter Golden cat look i färgen "mörkgrå tonad", och jag måste säga att de får mer än godkänt. de känns stabila och inte alls plastiga + att de är supersnygga och coola också. 
 
 
 
Tack för de snygga brillorna, idiwa!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: