Hänt i veckan del 1: Villamys och födelsedagsfest

 
Förra helgen sov vi över vid vår villa mellan lördagen och söndagen. På lördagen tog vi det bara lugnt, grillade grillspett, badade balja för första gången i år och bara njöt av att vara där. på söndagen hade jag bjudit in robbs familj på födelsedagskaffe till villan och det blev riktigt lyckat. tyckte jag iallafall! att läsa mycket text är jobbigt så nu följer en massa bilder i stället. varsågoda!
 
 
 
En liten blomplantering vid villan
 
 



Grönsakslandet vid villan. här växer allt så det knakar! en fin bänk har vi också pysslat ihop, där man kan sitta och titta ut över havet samtidigt som man äter jordgubbar eller rabarber direktplockade från landet bredvid. va e no bäter än he?

 



En liten närmre titt på grönsakslådorna. potatis, rödlök, sallad, persilja, dill, morötter och jordgubbar!

 



Grillspett in the making på den nya grillen. 





Här ligger jag och njuter i hängmattan i mina nya fina brallor!





Såhär ser det ut ovanför en när man ligger i hängmattan.





Såhär ser det ut om man ligger tvärsöver hängmattan, uppochner.
 
 



Robb inspekterar





Oj vad jag älskar detta ställe!

 
 
 
Solnedgång i ofokus
 



Bjöd bland annat på minipavlovas på mitt födelsedagskaffe. mums!


 
 Daimtårta och smörgåstårta!
 
 
Tack till alla som kom och firade mig vid villan och tack för alla gåvor!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: