Hänt i veckan del 3: Varit två veckor i Monäs!

 
Som jag redan nämnt en gång har jag tillbringat två hela veckor i Monäs tillsammans med min familj, bara för att jag inte börjar jobba förens imorgon och bara för att jag också vill hinna spendera tid med dom. och dessutom är det bra för piff och puff att få springa av sig lite utomhus mellan varven. det är också bra att man som par får sakna varandra ibland tycker jag och det har vi nog minsann gjort! skönt att vara i monäs men också skönt att komma tillbaka till Vasa och sova bredvid robb igen :) men det har varit två roliga och varma veckor fyllda av roligheter, pyssel, villahäng, sommarblomsplantering, kattmys, kvällscykelturer, båtturer och mycket mer. tvillingsmåsyskonens dimission och examensfest har jag också hunnit med fredagen som var. några bilder från det kommer imorgon :)
 



Jag, på en gammal cykel, på en trevlig skogsväg, i ett par snyggmönstrade byxor ...





Med lillasyster och pappsen på en cykeltur :)





Fina solnedgångar har jag också hunnit beskååda! denna vid hummelholmen med sikt inåt byn och lillön :)





Häftiga moln





En fin syster som jag tillbringat största delen av min vistelse i monäs med ♥





Bland gröna björkar 

 


Mammas fina blomrabatter

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: