Midsommardagen och söndagen


Efter morgonskiftet på midsommardagen bestämde jag mig för att köra norrut och fira lite midsommar med familjen vid villan. vädret var inte det bästa, men det var mysigt ändå. vi åt gott, badade balja m.m. söndagen bjöd däremot på desto bättre väder och jag vågade mig i havet och ta första doppet i sommar. stannade kvar en lång stund i vattnet och flöt runt på en madrass. så härligt! 



Villan! bästa stället på jorden, typ!
 
 
Tessas pojkvän till vänster och Robb till höger. fiske pågår.



Vädret på midsommardagen......



.. och vädret på söndagen. vi låg hela dagen och solade, och några av oss var också och tog sig ett dopp i det blå

 
Inne i viken. utsikt från bastun/gäststugan där jag och robb övernattar
 


Härliga sommar!



Bryggan



Rosbuske i mammas trädgård.



Puff x 2 ♥ 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: