En helvetes dag

 
Denhär dagen, dethär sommarlovet, började verkligen inte bra. magafari, we meet again after all these years. och hur kunde jag få det då, jo det fälas på jobbet, där jag var i måndags, så att. redan igår kände jag mig lite hängig och inatt slog det till. vaknade vid 4 av att jag mådde såå illa och därifrån kan nog alla lista ut vad som hände näst. magafari. det var verkligen många år sedan jag hade det sist och jag har inte saknat det det minsta. helt mörbultad har jag legat kvar i sängen tills ungefär kl 14 då jag steg upp och duschade. sedan dess har jag legat i soffan framtills ungefär kl 19, då jag försökte få i mig lite bananplättar. lite bättre mår jag, men man ska inte ropa hej för snabbt. hungrig som sjutton men ids inte proppa i mig för mycket på en gång. hoppas verkligen att detta går över snabbt och att robb inte drabbas. men man ska väl inte hoppas för mycket. har iallafall kommit mig så långt nu att jag sitter vid datorn och skriver, dessutom borde jag göra en artikel + ett blogginlägg som handlar om fotoprylar, intressant va?! men det tar jag nog itu med imorgon. 
 
Idag hade jag egentligen varit i skolan och firat tre av mina klasskompisar som utexamineras nu i vår. de skulle bjuda på kaffe och tilltugg, sedan skulle flera utav oss ut på lunch, för vi kommer inte träffas på en lång stund. tråkigt då att jag måste vara sjuk. typiskt! nu ska jag bara fortsätta vila bort detta eländiga magafar och så blir det väl att gå och lägga sig i sängen så småningom. Hoppas ni andra får vara friska!

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Oj usch då. Know the feeling, jag hade också magsjuka för ett par veckor sedan. Verkligen obehagligt. :( Krya på dig!

Svar: Minns att du hade det, gick det om fort för dig? obehagligt, ja! man blir ju så rastlös, och sjuk i ryggen dessutom.
Tack! <3
Linda Sjölund-Åström

2016-05-18 @ 20:22:44 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: