Sommarfint på balkongen

 
 

Idag gjorde jag det mysigt på balkongen med lite blommor. Nymålat balkonggolv har vi också, i en mörkare nyans än förr - såå fint!

 



Köpte rosor och lavendel från plantagen som får stå på balkongbordet









Älskade spaljévägg! så fint med mina örter där tycker jag. 


 
Örterna - bara att skölja av och använda. Nu saknas bara kattgräset som måste sås, jordgubbsplantorna ska spricka fram och ormbunken som redan tittat fram ska få växa till sig. Ni andra som bor i stan, hur ser era balkonger ut? :)
 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Ni har e såå mysigt på er balkong :)

2016-05-03 @ 23:00:29 / URL: http://saragunmarie.vimedbarn.se/
Postat av: Yvonne

Verkligen fint! Jag gillar också din spaljévägg mycket, tack för tipset!

Svar: Tack så mycket! men vad kul :) varsågod!
Linda Sjölund-Åström

2016-05-04 @ 09:37:43 / URL: http://ynasman.wordpress.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: