Två veckor i monäs


Här ekar det tomt, tyvärr. tråkigt men sant. efter mitt senaste inlägg har jag hunnit vara och cykla 25 kilometer, det blev helg och två jobbskiften, både lördag och söndag. med andra ord spenderade vi den helgen i Vasa. På måndag hoppade jag och katterna i bilen och for norrut, hit till monäs, där jag spenderat hela veckan tillsammans med familjen. + hela inkommande vecka kommer spenderas här eftersom det blir dags för examensfest och allt möjligt sånt, så att sånt är på gång just nu. har pysslat varje kväll med olika saker, bland annat gjort ett jordgubbsland vid villan, pysslat på mycket annars vid villan, pysslat på här hemma och varit till både jeppis och nykaabi denna vecka. imorgon är planerna att klippa gräs, städa lite och fara till villan en sväng igen. det nalkas 25 års kalas på söndag nämligen! gissa vem som fyller år :)

Sista bilderna på mina fina vitsippor i lunden i vasa :) meeen, blombilderna är inte slut än! 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så fina bilder! :)

Svar: Men tack så mycket fina du :)
Linda Sjölund-Åström

2016-06-02 @ 21:34:10 / URL: http://beattriicee.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: