UNBOXING LIVBOX | Maj

Inlägget är ett samarbete med LivBox

 
Igår hämtade jag upp ett spännande paket från posten, inget mindre än en livbox. En riktig överraskningsbox om ni frågar mig, eftersom jag knappt kunder vänta med att öppna den för att se vad som fanns där i. I boxen fanns så mycket fina saker som verkligen kommer att komma till nytta. En av sakerna i boxen är snart uppanvänt, kan ni gissa vad?





När jag öppnade boxen möttes jag först av en fin liten lapp med en hälsning på och därefter rosa papper. perfekt början... 





.. Och vilka fina produkter som var där i! En "creme care facial cleansing wipes" från Nivea. En "pure ISM anti-green shampoo" från Cutrin. En "Professional texturizing spray" från Biozell. En "Visibly clear, correct & perfect cc-cream" från Neutrogena. Skonsamma hårsnuddar från Ibero. En "aroma sensations, feel the massage showergel" från Palmolive och sist men inte minst En vitchoklad med hallon i från Panda. den var supergod.. och snart uppäten!


 
 
Tänk att få såhär mycket fint i en box för bara 16.90 €/månad. lyx!
På livbox.fi kan du också beställa hem en box. såå ivrig efter att få veta vad junimånads box inehåller ♥ 
Ange "lindasblogg" i kassan så får du 3€ rabatt på din första livbox, den blir alltså att kosta 13.90 istället för 16.90! (gäller t.o.m. 19.5.2016)
 
 
Det blev en kort video också. tyvärr är det något som bråkar med redigeringsprogrammet, så det kan haka sig lite.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: