Varit norröver några dagar

 
Efter att jag och robb var på ett möte i nykaabi i onsdags så lämnade jag här norröver medans robb for tillbaks till vasa för att arbeta ännu två dagar. jag och lillasyster therese tog tag i ett projekt vid villan redan på onsdagkväll och gjorde det klart igår: projekt grönsaksland. pappa gjorde lådor och jag och lillasyster fyllde i med gammalt gräsklipp och jord. I en bänk la vi potatis och i den andra har vi rödlöl, sallad, morot, persilja och dill. En bild på det kommer i ett senare skede. det blev jättefint, så nu hoppas vi bara att det spricker upp där också.Onsdagskvällen bjöd på en såhär fin solnedgång:
 
 
Idag har jag städat hela huset i monäs. det passade bra med inomhussysslor idag eftersom det regnade lite mellan varven. efter kvällsmaten for jag och robb till kovjoki, där vi kommer spendera helgen. Just nu sitter jag och skriver på ett skolarbete och efter det tänkte jag se senaste avsnittet av vampire diaries! Hoppas alla haft en fin dag. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lili

Vackert!

Svar: Tack så mycket!
Linda Sjölund-Åström

2016-05-13 @ 21:46:01 / URL: http://zilverka.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: