6 stycken av mina senaste mobilbilder

 
Tittade igenom min mobils bildgalleri häromdagen och tyckte det var dags att föra över bilderna för att spara rum åt nya. Vad tycker ni om mobilbilder på bloggar?? egentligen är jag inte en så stor fantast av mobilbilder på bloggar, men på något sätt har de ju ändå sin egen lilla charm, så idag tänkte jag visa 6 stycken av mina senaste mobilbilder här på bloggen - från gamlast till nyaste. 
 
 
1. från dagen då jag senast fotade självporträtt. 2. en dag i höstast när vi hade hem tapetböcker. puh, att välja tapeter var inte lätt! 3. en dag förra veckan då jag och robb var ut på promenad i snöyran. 4. en ledig dag förra veckan passade jag på att luncha med mig själv på arnolds. 5. på galadagen - piff var inte särskilt förtjust i att vara med på bild... och så bästa till sist: 6. igår då jag var och lämnade in anhållan om examensbetyg. that feeling alltså! nu har jag alla 210 studiepoäng insamlade och väntar bara på examensdagen :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: