#galalistan2016

 

1. Hur känner du dig inför Galan 2016?
Jag känner mig redo och riktigt excited och förväntansfull och ja.. riktigt taggad med andra ord! Det är superkul att det ordnas en gala iår igen, för det behövs verkligen något som piggar upp i novembermörkret. Maria och Ida-Marie är verkligen superduktiga och årets gala blir nog minst lika bra som förra årets, om inte bättre! 

2. Vem kommer du att gå på Galan med?
Precis som ifjol kommer jag gå med Sara!


3. Har du din galaoutfit under kontroll?
Ja och det har jag haft flera månader redan. Bestämde redan tidigt att jag inte skulle stressa med något sånt iår, så jag kommer ta något som redan finns i hemma i garderoben. Men faktiskt i veckan var jag och köpte mig ett par nya örhängen som jag tänkte ha på mig.


4. Vilka tre saker kommer du garanterat att ha med i din väska?
Telefon, läppomada/läppstift och parfym. Kameran hänger på axeln då den inte ryms i väskan.


5. Har du övat på dina poser till röda mattan?
Oftast är det ju jag som står bakom kameran och så ogillar jag verkligen då andra fotar mig. Någon bra pose har jag verkligen inte, så jag borde väl börja öva in någon nu antar jag

 

6. Är det någon du inte mött personligen som du ser fram emot att träffa på Galan?
Kan inte säga någon speciell utan det ska bara bli kul att träffa vem man än träffar på där. känd som okänd faktiskt. 

 

7. Vilken kategori i prisutdelningen är du mest taggad inför?
Alla kategorier ska bli intressanta, men mest bloggkategorierna!


8. Vilken programpunkt kommer bli den roligaste?
Eftersom jag läst om att det eventuellt kommer bli någon överraskning under kvällens gång så kanske blir det den roligaste programpunkten, för jag älskar överraskningar! Men å andra sidan kan jag inte säga någon programpunkt sådär precis, för jag tror att allt kommer bli superroligt!


9. Efterfesten hålls vid Bank. Vilken låt vill du absolut dansa loss till?
Intressant ställe tycker jag! har aldrig varit dit. Finns många låtar man skulle vilja dansa till, men här är en som jag tycker är svängig:

 


10. Om du skulle summera bloggåret 2016 med en mening, hur skulle den meningen lyda?
Menar man ens eget bloggår eller en summering av finlandssvenska bloggares bloggår? tror det är enklast om jag summerar mitt eget bloggår: tomt, brist på tid & idéer, motivationsbrist. hjälp, hoppas det snart blir bättre!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: