Julklappstips #1

Inlägget innehåller affiliatelänkar
 
 
Halå där i snöyran. Julen är på intågande och därför kände jag att det skulle börja bli dags att julklappstipsa lite här på bloggen sådär första advent i ära. ett inlägg med julklappstips per vecka framtill jul låter väl passligt skulle jag vilja tro. först ut - julklappstips från cdon. surfade mig in dit i förrgår och satt en hel eftermiddag och sökte julklappar och sneglade lite på kamerorna såklart. är nämligen snål på en liten kamera som man kan ha med sig överallt, som till exempel nikon j5:an. men det får bli en annan gång. det första jag tänkte tipsa om i detta inlägg är alltså: kameror. antingen en kamera till dig själv i julklapp eller om du som läser detta vill köpa en kamera till någon. här under hittar du 4 bra nybörjar- och uppgraderingskameror + en gopro (om du vill satsa mer på film)...
 
 
 
 
 
Näst på tur kan man hitta en hel del köksapparater på cdon. Dessutom till helt vettiga priser om ni frågar mig.
Köksassistent | Moccamaster | Smoothiemixer | Juicepress | Symaskin 
 
 
Sista tipset från cdon: böcker! Själv har jag faktiskt beställt hem Therese Lindgrens bok till mig själv i julklapp!
 
Ibland mår jag inte så bra | Lejontämjaren | Glutenfria kokboken

 
PSSST !! Förutom detta finns det ju så mycket mer. Smink och andra skönhetsprodukter, kläder, filmer, sportgrejer och såklart leksaker och prylar till barn. Passa på att kika in nu när det ännu är black friday- priser på massor av saker ♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Bra tips! :)

2016-11-27 @ 18:54:43 / URL: http://beattriicee.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: