Nu blev det vinter!


Börjar något smått känna mig levande igen efter veckor med trötthet och förkylning. Tänk vad en förkylning kan sitta i alltså. nå, nu är vi inne på sista praktikveckan och det känns bra. Sedan ska skolan bara besökas två måndagar till och så är det klart. kan inte sägas för många gånger det inte! Ännu en helg är över och denna helg har vi tillbringat i kovjoki. på fredag lekte jag med vincent, på lördag var vi på jepo revy och så har jag vilat så mycket jag kunnat för att bli av med förkylningen, vilket tycks ha hjälpt ganska bra. istället blev robb sjuk dock.. 



Det verkar också som att vintern är på gång. det har varit en kall men vacker helg med mycket frost överallt. kölden tycks vara här för att stanna. för idag fick jag tillochmed söka fram vinterjackan. tur att jag älskar vintern och kälden! inget skämt!

 
fruset lingonris i skogen
 
 
Fick se en uggla i helgen också. undrar om dendär ugglan anar några ugglor i mossen? : )
 
 
Så får vi ju inte glömma att det varit allhelgona heller. en fin högtid, till för att minnas nära och kära som inte längre finns kvar hos oss.
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2016-11-08 @ 21:22:17 / URL: http://ttilles.vione.co
Postat av: Tilda Barkselius

Gud så fina bilder!!

Svar: Tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2016-11-08 @ 22:13:26 / URL: http://tilda.vione.co
Postat av: TIDSTJUVEN

Ååh, jag älskar färgerna och krispigheten i den första bilden! Den skulle man rent av kunna ha som tavla :D

Svar: Tack så mycket fina du! :D
Linda Sjölund-Åström

2016-11-14 @ 20:59:25 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: