En måndag i oktober


Imorse när jag vaknade kände jag mig helt slut efter att ha legat och hostat och snörvlat under natten. förkylningen som jag fått försämrades under helgen och jag stannade hemma från praktiken idag för att inte smitta resten av personalen/barnen. hoppas verkligen att jag slipper förkylningen snart! Sov iallafall vidare och steg upp nångång efter kl 13! så att, så började min måndag. inte på bästa sätt med andra ord

 
Senare mot eftermiddagen kände jag mig som tur bättre i skick och for till gamla vasa och fotograferade lite. lite frisk luft gjorde verkligen susen. nu ska vi se om någon av bilderna jag fotade eventuellt får bli en ny header här på bloggen! känns som en evighet sedan jag gjorde något åt bloggdesignen.. det börjar bli dags känner jag.
 


Och här är en bild på mig från idag också. det var ett tag sedan jag la upp någon bild på mig själv här (i somras) och jag har bland annat hunnit färga håret vid frissan sedan dess. så nu har jag haft mörkare hår igen en tid med tre olika färger i. mörk i roten, ljusbrun/beige och ljusa slingor i längderna (balayagefärgning). 

 
Ikväll har vi handlat, lagat mat, tvättat(r) kläder och nu tänkte jag redigera bilderna jag fotade idag och sedan fortsätta sticka på ett par sockor jag började med igår. får se om det blir till något?
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Fina bilder :D

Svar: Tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2016-10-10 @ 18:38:56 / URL: http://siliiins.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: