Veckorna flyger iväg

 
Oj vad veckorna går snabbt. praktiken börjar vara på slutrakan och det känns verkligen skönt på något sätt, trots att jag trivs på praktikplatsen. men nu börjar jag nog känna mig färdig med allt som heter praktik och skolarbeten. de senaste veckorna har jag varit helt slutkörd då jag kommit hem att jag tilochmed behövt vila en stund före jag tar itu med sånt som behövs göras hemma. en bidragande orsak är väl att jag varit förkyld de senaste veckorna också, speciellt de 2 senaste. men som tur är det fredag imorgon! 
 



Helgens planer är att bada bastu, byta till vinterdäck på min bil, eventuellt byta oljan, fara till wargendahls, fara en sväng till villan, eventuellt fiska lite. vi får se. kameran får iallafall hänga med, så att jag får lite nya bilder att dela med mig av här på bloggen. Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Freja Lindsjö

Fina bilder :)

2016-10-27 @ 21:34:17 / URL: http://frejamarley.nu/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: