Dagens lista

 
 
Dagens humör: Glad och ganska excited !
 
Dagens mående: Frisk som en nötkärna är jag! inga skavanker över huvudtaget 
 
Dagens borde: Fortsätta plocka och ordna så att flyttkaoset övergår till.. flyttkaos fast tvärtom. något annat borde jag väl inte.
 
Dagens frisyr: Luggen fast i två spännen åt varsitt håll och resten av håret i en hästsvans.
 
Dagens smink: Räknas fuktighetskräm som smink? :)
 
Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor och en blåvit randig tröja och lila strumpor. mer matchande kan det väl inte bli?
 
Dagens planer: Ledig dag och vaknade redan runt 8 imårse. under förmiddagen var jag till jeppo och fyllde ett halvt släp med ved som jag sen ska plocka in i förrådet. Nu ska jag snart ta och plocka upp lite här så att det blir lite mer ordning och reda
 
Dagens materiella vill ha: Ett vitrinsåp, en kaffeservis, en större blomkruka till en av garderobsblommorna, en kökspall, utemöblemang och grill, gardiner, med mera med mera.. men vi får ta en sak i taget helt enkelt!
 
Dagens fundering: Vad jag ska laga för kvällsmat..
 
Dagens beroende: Glass :) köpte årets första mjukglass i ytterjeppo idag (hehe)
 
Dagens tråkigaste: Att plocka saker som man inte vet vart man ska lägga !
 
Dagens längtan: Det säger jag inte :)
 
Dagens superlängtan: Det säger jag inte heller :)
 
Dagens låt: 5 fine frøkner är en låt som snurrar i mitt huvud ofta
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: