En liten uppdatering !

 
Oj oj vad bloggen hamnat på sidan om i många veckor nu. inte för att det varit mycket på något sätt, den har helt enkelt inte varit en del av min vardag på ett bra tag. nu känner jag dock att det börjar vara dags att börja uppdatera mer flitigt igen. det närmar sig vår, man får mer motivation.. och så har vi ju flyttat nu också till vårt nya fräscha hem i Nykaabi. det är fortfarande ganska så flyttkaos här men saker och ting börjar få sina platser sakta men säkert. allt som ska skruvas upp på väggen väntar vi med för att vara säkra på var vi vill ha allt. man vill ju inte förstöra en ny tapet med skruvhål vet ni! (+ att han som ska skruva upp hyllor och tavlor är i sverige nu..)
 
 
 
Såfort vi börjat få saker på plats och det värsta flyttkaoset lagt sig så ska jag naturligtvis visa bilder från varje rum och hur vi bor och har det. också en liten tillbakablick på hur det sett ut här från byggets start. Jag tror inte att jag hade något mer på hjärtat för tillfället men från och med nu: bättre uppdatering! Hoppas alla som läsen bloggen har det fint och att ni inte trodde att jag hade slutat helt och hållet :)
 
 
Blombuketten jag köpte med mig hem från Sunds trädgård idag ♥

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Ser fram emot bilder från nya hemmet :D

Svar: Vad roligt :) måste bara få lite mer ordning först. Den som väntar på något gott
Linda Sjölund-Åström

2017-04-03 @ 21:05:00 / URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: Rebecca Adnell

Superfina bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2017-04-03 @ 23:18:05 / URL: http://adnellphotography.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: