Ledig måndag

 
Vaknade redan före nio fast jag är ledig idag, det får jag väl tacka grävmaskinen för. Inomhus är ju allt klart här men på utsidan är det fortfarande en hel del att göra före man kan kalla det helt klart. Jag steg iallafall upp och gav mat åt piff och puff och sen satt jag länge och mumsade på min egen frukost också. Hade paus med avokadosmörgåsar ett tag men jag har börjat igen. Alla som gillar avokado vet nog känslan när man skär upp avokadon och den är perfekt mogen inuti ♥ Dagen är räddad.
 
 
Vi tar "dagens"- listan som utfyllnad idag tycker jag !
 
Dagens humör: Tar en dag i taget.. nä men jag är nog helt okej!
Dagens mående: Frisk, pigg, mätt och belåten
Dagens borde: Har inget jag borde göra idag, vilket är skönt.
Dagens frisyr: Har bara borstat igenom håret hittills. kanske plattar jag det senare också.
Dagens smink: Inget smink alls. bara ett ansiktsserum från dermosil.
Dagens klädsel: Mjukisbyxor och T-pajta, huppari. löst och ledigt helt enkelt.
Dagens planer: Tvätta kläder (check) göra två plåtar med fröknäcke och baka kanelbullar. Och cykla/promenera
Dagens materiella vill ha: Det är mycket kan jag lova er. Bland annat en grill, gardiner och mattor.
Dagens fundering: Om bakbunken jag har räcker för bulladeg gjort på en hel jästbit eller om det svämmar över
Dagens beroende: Avokadosmörgås och jordgubbar. på tal om jordgubbar måste jag köpa mer!
Dagens tråkigaste: Att.. jag kan inte komma på något som är tråkigt.
Dagens längtan: Att det ska bli lördag, då kommer Robb hem!
Dagens superlängtan: Det kan ni ju ta och fundera på :)
Dagens låt: Denhär och denhär
 
 
 
Hoppas alla har en fin måndag ♥
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: