Listan som cirkulerar

Vad skulle du aldrig..

 

Äta? Min första tanke var tomater. men mitt svar blir hund eller katt (som de äter i vissa länder)
Dricka? Kaffe.
Skoja om? Oj, allvarliga sjukdomar, döden, om andra människors funktionsnedsättningar osv..
Ha på kroppen? En klänning av köttslimsor (som lady gaga en gång hade) ..
Vilja uppleva? Att någon nära till mig dör, att det börjar brinna i något av våra hus, att inte kunna få barn
Kunna arbeta med? Något yrke där man inte är omringad av människor..
Säga nej till? Vet inte varför min hjärna säger hotellfrukost, men vi säger så då, haha.
Googla? Hmm.. vet inte? 
Göra offentligt? Springa omkring spritt språngande naken
Blogga om? Mode, smink, politik..

 

Vad hittar man alltid/ofta..

 

På ditt skrivbord? Min kalender, kameran, en smoothie, dator..
Under din säng? Någon väska, dammråttor och puff, hihi
I din jackficka? Handlanlistor, småpengar och arbetsnyckeln
Bakom din kylskåpsdörr? Soygurt, frukt och grönsaker, fisk, kyckling, pålägg och mjölk
Vid sidan av ditt handfat? Tvål och nagelborste
Högst upp i din bokhylla? Har ingen bokhylla
Längst ner i din tvättkorg? De svarta dr denim byxorna som aldrig blir tvättade...
Framför näsan på dig? Telefon eller kameran
I dina tankar? Vad jag ska laga för mat..


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: