En fin dag

 
Tänkte att jag skulle skriva några rader här ikväll. och dela med mig av lite bilder från dagens promenad också. Steg uppp halv sju imårse jag. trött var jag också, men till jobbet skulle jag, hur gärna jag än hade legat och dragit mig i flera timmar till. för lördagsmornar är bäst på det viset. jobbade iallafall till klockan ett och var därefter och handlade mat, kom hem och åt lite mellanmål, gosade med katterna mina och for sedan ut på en timmes fotopromenad i solnedgången. för oj, vilken fin dag det har varit idag. snö till att börja med, sedan klar himmel och en skinande sol. eftermiddagen bjöd på en tjock dimma över isen, som jag satt och beundrade på en bänk på brändö en stund före det var dags att röra sig hemåt igen. såhär fint får det gärna vara varje dag ...
 


Här sitter jag i dimman. med musik i öronen och blickar ut över en fin vy



På brändö



Perfekt promenadväder!



Trädet och solen / Änderna / Strandpromenad / Solnedgång

 
Himmlen blev alldeles rosa ♥ ..
 
 
.. och det blev mina kinder med!
 
Har ätit en god middag bestående av ugnsgrönsaker, glutenfri pasta och laxfilé. Har förtillfället tvätt på gång och borde också diska.. och duscha. men först ska jag se ett avsnitt av serien Skam, för ja, jag har också gått och fastnat för den.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: