Härligt vinterväder

 
Veckan håller på att lida mot sitt slut och en ny vecka väntar. en vecka med både jobb och ledigt. Steg upp halv sju imårse och for till jobbet. jobbade till klockan ett och for därefter hem. samlade lite krafter och stack sen ut på en nästan två timmars foto/cykeltur (10 km) i minusgraderna. (såhär skulle det gärna få vara varje dag nu framtill mitten av mars). cykelturen var verkligen välbehövd och uppfriskande. 
 
 
Jag var verkligen inte ensam om att bege mig ut i vintersolen idag och det var en hel del folk ute på isen också. t.o.m. jag, med min cykel, cyklade några hundra meter längs trådet. av någon lustig orsak fick jag många blickar på mig när jag kom där susandes över isen med min tvåhjulte vän. som om de aldrig hade sett någon cykla på isen förr? (det har i och för sig inte jag sett heller, haha!)
 
 
Vinterdetaljer
 
 
Fruset
 
 
 
 
 
Solnedgången
 
 
Människor ute på isen
 
 
Vilopaus och fotopaus
 
 
Låt det vara såhär fint varje dag!
 
 
Kråkan krax !

Kommentarer
Postat av: Nikonisten

Gårrbra fotona!

Svar: Tack ska du ha !
Linda Sjölund-Åström


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: