En måndag i Vasa

 
På måndag för exakt en vecka sedan somnade R:s kära fammo in, nästan 101 år gammal. saknaden kommer förbli stor men många fina minnen finns kvar som vi alltid får bära med oss. Hon var en så fin person på många sätt och vis ♥ En av orsakerna till att inga nya inlägg kommit upp här den veckan. Denna veckas måndag spenderades dock i den soliga staden Vasa, där det inte alls var soligt utan ösregnade. jag hade ändå inte något annat för mig så när robb ändå skulle och jobba till vasa hängde jag på. jag började med att åka till vår gamla lägenhet för att kolla hur det blommade i lunden, fotografera körsbärslommen. därefter for jag och hälsade på kära fd. arbetskamrater vid fylgia, passligt i tid till morgonkaffet. 
 

Körsbärsblom i Vasa

 
Tog lunchpaus på sweet wasa med en laxsallad och såklart en pavlova till efterrätt. fortsatte därefter ett varv via några butiker i stenhaga, gick och kollade blommor både vid blomtorget, plantagen och prisma och när klockan började närma sig halv fyra hämtade jag robb och så handlade vi på minimani som avslut. 


Mums ♥ 



Grönt är skönt. här hade jag nog picknickat för mig själv om det inte hade regnat...



 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: