Dags för en uppdatering !

 

Så har det gått över en vecka sedan senaste uppdatering igen och det börjar bli dags för en kort uppdatering igen. Ni som följer mig på instagram har väl lite bättre koll men jag kan berätta att jag inte gjort så mycket annat än jobbat den senaste veckan. Robb är också hemma, så vi har både varit på en långpromenad och en lång cykeltur samt varit på besök hit och dit. Råkar ha ledigt i över en vecka nu, så imorgon åker vi äntligen till Ikea och till helgen väntar två nätter i Vasa. De två senaste dagarna i bildformat:

 

 

Hela söndagen spenderade vi vid villan. det var så härligt väder och vi hjälptes alla åt att vårstäda både inomhus och utomhus. vi grillade en massa gott och avslutade dagen med att bada balja. en riktigt toppen söndag minsann ! nu saknas det bara lite nytt att så i planteringslådorna och hoppas på att jordgubbsplantorna tar sig, så blir det nog riktigt bra.. 

 

 

Vi sov i monäs natten till idag och medans robb varit på jobb i Vasa så har jag och lillasyster pysslat på i trädgården. vi målade uteförrådet, fyllde på med ny jord i växthuset och lite annat smått och gott. snart tar nya grönsakslandet form och det blir dags att börja odla allt som ska växa där i sommar. grönsakslandet får ett helt eget inlägg sedan när allt är klart, inte minst för ens egen skull att se tillbaka på om något år. 

 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: