Jag har varit lite off

 
 
Så har det gått nästan två veckor sedan jag skrev något sist. Under de två veckorna har jag hunnit jobba sista skiftet på fylgia och börjat på nya jobbet här i nykabi. en stor omställning helt klart, men det blir nog bra. jag skulle säkert ha haft att blogga om och det skulle säkert ha funnits tid till det också, men just då orkade jag inte. jag har varit lite nere, men så är det ibland, det kallas  l i v e t .. vi har alla bra och mindre bra perioder ibland. kom att tänka på ett citat från lejonkungen av timon och pumba som passar in : "bad things happen, and there's nothing you can do about it". vi blickar framåt.. jag lovar att jag ska förklara mig. Här kommer iallafall några av mina senaste instagramfoton :
 
 
 
Det har varit några fina vårdagar nu de senaste dagarna och idag hittade jag ett blåsippställe i jeppo. så ni kan ju förbereda er på en del bilder på blåsippor fotade med macroobjektiv under den kommande veckan ♥
 
 
Bilden till vänster är tagen idag när vi var i jeppo och plockade ved på eftermiddagen. den andra är tagen när jag i veckan påbörjade projektet att inreda uteförrådet. det tänkte jag ta i ett skillt inlägg när allt är klart där : )
 
 
Robb är mestadels på arbetsresa och har ju varit det största delen av dethär året, så det är tacksamt att ha två gosiga katter att mysa med om kvällarna när man känner sig lite ensam. och så har jag tillbringat lite tid i monäs också (där vi lite msått börjat med grönsakslands- projektet). Nu är iallafall Robb hemma några dagar igen, så det är jag glad över. Sen far han på tisdag igen och kommer hem typ på fredag, hemma några dagar och åker på en tvådagars resa, är hemma någon vecka och är borta några veckor... ja, sådär håller det på. Ni andra som har sambos som åker på arbetsresor förstår nog hur det är och hur jag har det :) jag börjar dock vänja mig. Nu ska vi iallafall fara i bastun och sen se någon film. Ha de !

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: