Vi längtar till maj ♥

 
Den som följer mig på instagram fick redan igår veta att vi i Maj 2018 äntligen ska bli en till i familjen. Det är väl lika bra att skriva det hit på bloggen också så är det ju dokumenterat allstans, för bloggen har ju fortsatt eka tomt nu under hösten och det beror helt och hållet på den lilla krabaten i min mage. Trötthet, illamående och hela dendär biten.. ja ni förstår säkert. Jag vågar  n ä s t a n  säga att illamåendet börjat ge med sig nu. Vi är åtminstone så lyckliga och längtar verkligen till våren nu. även om året började mindre bra (vilket jag berättade för er igår) så kan vi nu blicka framåt. Jag är så tacksam ♥ 

 Bästa morsdagspresenten man kan tänka sig ♥
 
Fritt fram att ställa graviditetsrelaterade frågor, så svarar jag så fort jag har möjlighet!

Kommentarer
Postat av: Jarina

Åh va roligt! Stort grattis :)

2017-11-03 @ 12:14:20 / URL: http://jarinafoto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh men vad glad jag blir av att läsa detta inlägg nu, när jag just kommenterade på det förra inlägget tidigare idag. Vi har nääästan samma bf då! Grattis!!!! <3

2017-11-03 @ 12:18:58
Postat av: Livingwithmycamera

Ohh!! Underbart! Hoppas allt går bra nu!

Kram till er och lycka till!

Camilla

2017-11-04 @ 16:47:40 / URL: http://livingwithmycamera.wordpress.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: