Dagens lista, torsdagen till ära

 
Dagens humör: På strålande gott humör. 
Dagens mående: Mår superbra, men gallsyrenivån har återigen stigit och det är ju INTE så bra. sjuk rygg hade jag inatt..
Dagens borde: Påbörjade projekt storstädning igår, så idag städade jag det jag inte hann med igår, dvs. wc och badrum.
Dagens frisyr: Har uppsatt håret i en hästsvans, annars får jag för varmt.
Dagens smink: Jag är vacker utan spackel, så bara fuktighetskräm.
Dagens klädsel: Mjukisbyxor och en alltför kort topp för mitt preggofierade tillstånd
Dagens planer: Laboratoriet på blodprov kl 9:50, Putsa wc och badrum, vattna blommor och fara till jeppo en sväng ikväll.
Dagens materiella vill ha: Denna soffa  till terassen så att jag får göra mig en liten myshörna där. soffan är från Masku.
 
 
Dagens fundering: Hur det månne kommer vara att bli igångsatt och när det egentligen blir. inkommande vecka eller om två veckor?
Dagens beroende: Hmm.. jag har ju mina gravidcravings: lukta på blomjord, bastudoft och nu även att dofta på torkad kåda.
Dagens tråkigaste: Kommer antagligen ha lite tråkigt ikväll då robb ska koppla el, men jag får hitta på något annat :)
Dagens längtan: Att få se vår dotter första gången ♥
Dagens superlängtan: Att få ta hem vår dotter från bb och sen ser jag mycket framemot alla vagnpromenader.
Dagens låt: Denna:
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: