Bloggjulfest - Ett foto i timmen style

 
Förra lördagen var det dags för årets bloggjulfest som Maria och Janina så fint ordnat vid Cirkas i Solf. Det var en riktigt trevlig eftermiddag med brunch, föreläsningar och nya bekantskaper. För att göra inlägget lite annorlunda tänkte jag så långt det går göra ett "ett foto i timmen" inlägg kring bloggjulfesten. Och första bilden är tagen kl 9.30 - en bild hemifrån strax innan jag hoppade i bilen.
 
 
Kl 10.30 var jag framme i Vasa och hade lite små ärenden innan bloggjulfesten. i stenhaga var jag bland annat in till gw gallerian.
 
 
Kl 11.20, en selfie i bilen med min gulliga tröja med pärlor på. och glittriga sockor som dock inte syns på bilden
 
 
... Tio minuter senare, kl 11.30 bilade jag iväg mot Solf och beundrade utsikten från Sundombron
 
 
Kl 12.00 och dags för bloggjulfest.
 
 
Ca 13.00 fick vi äntligen hugga in på brunchen. ett bord fyllt med massa godsaker. laxcheesecaken var min favorit
 
 
Vi sitter och skrattar och diskuterar och plötsligt, kring kl 14.00 kommer det in en Pavlova, bara sådär. mums
 
 
Tiden går fort då man har roligt och bloggjulfesten är snart slut, men där innan kl 15:00 hann både Voga styling hålla ett litet föredrag. jag påmindes om hur jag  v e r k l i g e n  borde bli bättre på att rensa garderoben och slänga sånt jag inte använder. alltså huh. jag behöver nya kläder. Sen innan vi for hem höll Sari Somppi en intressant föreläsning. vilken inspirerande kvinna!
 
 
Strax efter kl 15 var det dags att börja söka sig hemåt. Och alla fick såklart varsin goodiebag
 
 
kl 16 .. Springer på lite ärenden ännu innan jag åker hem. 
 
 
Och hemma är jag strax innan kl 20.00 på kvällen. möts av en glad dotter som fått vara på tumis med sin pappa hela dagen
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Vad roligt - både med bloggjulfest & få följa med dig såhär :D

2018-12-20 @ 17:45:21 / URL: http://angelicawahlin.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: