En riktigt god jul !

 
 
Dan före dopparedan. Hur har vi spenderat den? Själv låg jag kvar i sängen och drog mig en stund då mannen skötte om morgontvätten på Isabelle. Vi hade en lugn förmiddag, och när Isabelle blev sömnig igen ammade vi och så for de två ut på vagnpromenad. Jag passa på att göra klart lite godsaker till imorgon, en laxcheesecake, pastasallad och rocky road till exempel. Redan igårkväll gjorde jag en hemmagjord glass med smak av jordnötssmör. Mmm! 
 
Dan före dopparedan. då Isabelle sovit klart sin dagsvila for vi på årets köra-ut-julkort-rallyt och sen stannade vi några timmar i kovjoki hos Isabelles faffa. Hemma igen hade vi dan före dopparedan - bastu och uppesittarkväll till åtminstone kl 23. Nu sover 1/3 av oss, tomten har varit och lämnat paket under granen och vi ser alla framemot morgondagen. Isabelles första julafton!
 
Med årets julkort vill jag önska alla en riktigt GOD JUL!
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: