Julkortsfotografering med Isabelle

 
Att fotografera julkort tillsammans med en nyfiken och busig liten 6 månaders tös är lättare sagt än gjort. Vi fick ta fotandet i omgångar. 15 minuter en dag, 30 minuter en annan pga. att någon av oss blev gnällig (inte jag). Det var nära att jag skulle ta ännu en kort fotostund men då Robb tyckte att bilderna var hur bra som helst blev det inget mer. Och visst fanns där en del guldkorn när jag började gå igenom bilderna. Självaste julkortet är inte med i detta inlägg, men här är några exempel på några av de mer lyckade bilderna. 
 

Vår lilla tomtenisse. Den sötaste av nissar om ni frågar mig ♥

 
Mammas älskling ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Men woow, så fin!!

2018-12-09 @ 21:15:56 / URL: http://angelicawahlin.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: