Tre saker att se framemot

 
Varje gång jag uppdaterat bloggen de senaste gångerna har jag tänkt för mig själv att  n u  ska jag bli en flitig bloggare och uppdatera bloggen åtminstone två gånger i veckan och dela med mig av nya fina bilder. men, så går veckorna och bloggen förblir o-uppdaterad, först när det börjat gå en månad kommer jag på att, haha ojdå.. dendär bloggen min. typiskt. samma tanke har jag denna gång, så vi får se hur detta kommer gå. jag har iallafall en hel del nya bilder på Isabelle som jag håller på och går igenom i skrivandets stund. Jag ville bara kika in och 1. säga hej, 2. berätta om tre saker jag har att se framemot denna månad.
 
 
1. Mamma, baby & gravid träff. Den 7 December ordnas en träff i Nykarleby för mammor och babys som är födda 2018 och även för de som är gravida och har beräknat datum 2018. Ska bli kul att träffa andra mammor som fått baby iår, kul med lite nya bekantskaper. De som ännu ska få baby har ju ett bra tillfälle att fråga om saker de funderat över, kanske förlossningen, lite pepp, tips och råd? En hel del godsaker kommer det också bjudas på har jag hört. Vem är det månne som kommit på denna briljanta idé då? Jag såklart. så nu vet ni vad jag suttit och pysslat/planerat under mina lediga stunder på dagen. lite småfix än och bakning så är jag redo för träff ♥
UPPDATERING FÖR DETTA EVENEMANG: Mamma, baby / gravid träffen flyttas till februari 2019 istället då läget förhoppningsvis är annat med risken för mässlingssmitta. synd, men säkerheten går först när det kommer till våra små hjärtan. Vi får se framemot februari istället :)
 
2. Två helger efter träffen väntar en Bloggjulfest. Den 15 December ordnas en bloggjulfest / brunch i Solf. En dag att se framemot minsann !
 
3. Isabelles första jul. det är inte länge kvar till jul nu. I helgen har det varit lillajul och första advent. Jag har julstädat och julpyntat och snön yr där ute. Ser framemot julmaten, att klä julgranen(granarna). det är Isabelles första jul och för tillfället är hennes spjälsäng förvaringsställe av hennes julklappar. undrar om pappret eller innehållet är intressantast?

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: