En ledig dag full med planer

 
Vilken fin vinterdag! jag njuter så av all snö som kommit och av kylan, solen har ju också börjat titta fram mer och mer, och jag förstår inte vad detdär vintermörkret är som folk pratar om? längtar ihjäl mig efter en slalomresa men det får jag väl nog glömma denna vinter, tyvärr. dagen har iallafall börjar bra med en välbehövlig ryggmassage. det råkade nämligen vara så att jag fått ett presentkort men inte kommit mig för att använda det förrän nu. googlade i förväg om det nog ska vara okej att massera sig i det preggofierade tillstånd jag är i och som tur är det nog det. På en del forum stod det att massörer brukar undvika att massera från midjan och neråt de första 13 graviditetsveckorna just med tanke på missfallsrisk osv, så nu vet ni det.
 
Resten av dagen då, ska tvätta lite kläder och om en timme ska jag befinna mig vid rådgivningen. borde få ett intyg idag att skicka med till fpa så att jag får hem den efterlängtade moderskapsförpackningen. den får man ju ansöka om när man varit gravid i 154 dagar och det har jag varit nu. Befinner mig för tillfället i graviditetsvecka 23 och mår riktigt bra. morgonillamåendet har försvunnit igen, magen växer och jag känner lilltösen sparka och böka runt i magen varje dag nu. imorse hade vi mycket kalas i magen kan jag meddela. efter rådgivningsbesöket tänkte jag åka vidare mot jeppis för att handla födelsedagspresenter. Mer än så har jag inte inplanerat så med det önskar jag alla en fin tisdag ♥
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: